Często zadawane pytania

W jaki sposób mogę otrzymać Kartę Stałego Klienta myKiK?

Istnieje kilka sposobów rejestracji w programie Karty Stałego Klienta myKiK:

Rejestracja w naszym sklepie:
W każdym z naszych sklepów przy kasie znajdziesz tablet, za pomocą którego możesz w każdej chwili zarejestrować się w naszym programie. Wszystko, czego potrzebujemy od Ciebie, to Twoje imię i nazwisko, adres e-mail i adres. 
Jeśli zezwolisz nam również na kontakt za pośrednictwem poczty e-mail, zawsze będziesz na bieżąco i otrzymasz ekskluzywne korzyści i spersonalizowane oferty.

Rejestracja w aplikacji myKiK:
Tutaj --> https://firma.kik.pl/mykik-app możesz pobrać naszą aplikację myKiK i zarejestrować się w programie Karty Stałego Klienta myKiK.

Rejestracja w sklepie internetowym:
Po zalogowaniu się na konto w sklepie internetowym możesz tutaj → https://www.kik.pl/my-account/myKiK-Vorteilskarte zarejestrować się w programie myKiK lub dodać istniejącą kartę myKiK do swojego konta.

Czy każdorazowo muszę zabierać moją plastikową kartę myKiK na zakupy?

Nie ma takiej potrzeby. Możesz alternatywnie pobrać naszą aplikację myKIK na swój telefon komórkowy i aktywować tam swoją kartę. Cyfrową kartę można łatwo zeskanować przy kasie w dowolnym sklepie. Cyfrową kartę myKiK możesz pobrać tutaj → https://firma.kik.pl/mykik-app.

Zarejestrowałem się za pomocą aplikacji w programie myKiK. Czy otrzymam również plastikową kartę myKiK?

Tak, z przyjemnością przekażemy Ci plastikową kartę myKiK. Po prostu zgłoś się do naszego personelu w sklepie podczas następnej wizyty. Podając numer karty myKiK lub podając Twoje dane w celu weryfikacji, otrzymasz swoją plastikową kartę myKiK. Z karty można od razu korzystać.

Czy karta plastikowa i cyfrowa są ze sobą powiązane?

Tak, obie karty są ze sobą powiązane, dzięki czemu możesz korzystać z obu kart, a Twoje zakupy są zapisywane zarówno na karcie, jak i w aplikacji. Należy pamiętać, że należy ponownie zarejestrować się w aplikacji i wprowadzić dokładnie te same dane, co podczas rejestracji w sklepie. 
 

Skąd mam wiedzieć, ile zakupów pozostało do następnej korzyści (5. zakup)?

Możesz zobaczyć aktualny przegląd swoich zakupów w dowolnym momencie w aplikacji myKiK. Tam możesz również zobaczyć, ile zakupów brakuje Ci do następnej korzyści lojalnościowej. 

Czy moje zakupy lub uprawnienia do korzyści lojalnościowych mogą wygasnąć?

Korzyść lojalnościowa ma zastosowanie do wszystkich zakupów w sklepie od momentu zarejestrowania się w celu uzyskania karty myKiK. Możesz więc zbierać zakupy np. z dwóch lat, aby uzyskać rabat.

Dlaczego czasami otrzymuję inne oferty/rabaty niż moi znajomi lub inni użytkownicy?

Naszym celem jest zaoferowanie Ci wyjątkowego i indywidualnego doświadczenia zakupowego z myKiK. Dlatego staramy się dostosować oferty do Twoich osobistych zainteresowań i preferencji. Na przykład poszczególne akcje mogą się różnić w zależności od osoby.

Jak mogę uzyskać kupony i jakie są ich zalety?

Jeśli wyraziłeś/aś zgodę na otrzymywanie osobistych ofert pocztą elektroniczną, będziesz otrzymywać od nas kupony w regularnych odstępach czasu z ekskluzywnymi ofertami przygotowanymi tylko dla Ciebie. Jeśli jeszcze nie wyraziłeś/aś na to zgody, ale chciałbyś/abyś skorzystać z tych ofert możesz to zrobić w dowolnym momencie. Oczywiście zgoda może być również odwołana w dowolnym momencie.

W regularnych odstępach czasu i przy niektórych okazjach otrzymasz różne rabaty, które możesz wykorzystać bezpośrednio przy następnym zakupie.

Jak mogę zrealizować kupony?

Możesz zrealizować kupony podczas kolejnych zakupów w sklepie.

Po prostu przy kasie pokazujesz swój kupon - klasyczny lub cyfrowy - a nasi pracownicy zajmą się resztą.

Prosimy o zwracanie uwagi na warunki i możliwy termin realizacji danego kuponu. 

Jakie są terminy realizacji moich kuponów?

Terminy realizacji kuponów promocyjnych mogą się różnić.Termin ważności znajdziesz:

- na samym kuponie i/lub
- w odpowiednim liście przewodnim

Możesz zrealizować korzyść lojalnościową po 5. zakupie w ciągu 8 tygodni od jej otrzymania. Liczony jest tylko jeden zakup dziennie.

Jak mogę wypisać się z programu kart myKiK i co dzieje się z moimi zakupami i danymi?

Jeśli nie chcesz już uczestniczyć w naszym programie myKiK, możesz zrezygnować z subskrypcji na kilka sposobów. 

E-mail:
Po prostu wyślij do nas e-mail na adres kontakt@kik.pl z prośbą o anulowanie subskrypcji. W mailu powinno się znaleźć Twoje imię i nazwisko (opcjonalnie data urodzenia) oraz numer karty myKiK.

Poczta:
Możesz również wysłać nam rezygnację pocztą na następujący adres: 
KiK Textil Sp. z o.o.
ul. Legnicka 21a
53-671 Wrocław

Telefon:
Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, dzwoniąc pod numer 0048 71 377 44 00. Nasi pracownicy z przyjemnością zajmą się wyrejestrowaniem Cię z programu myKiK.

Ponieważ chcemy stale ulepszać nasz program, będziemy wdzięczni za informację zwrotną dot. powodu rezygnacji.
Jak tylko nas poinformujesz, Twoje dane zostaną usunięte z naszego systemu myKiK. Więcej informacji na temat bezpieczeństwa danych można znaleźć tutaj → https://www.kik.pl/mykik/polityka-prywatnosci
Od teraz Twoje zakupy nie będą już rejestrowane i nigdy więcej nie otrzymasz naszych ofert.

Co mam zrobić, jeśli moja karta myKiK zgubiła się lub jest uszkodzona?

Po prostu zgłoś się do najbliższego sklepu KiK. Nasz personel chętnie pomoże w wydaniu nowej karty. Oczywiście możesz również używać cyfrowej karty myKiK, jeśli plastikowa karta zgubiła się lub jest uszkodzona. Nie masz jeszcze cyfrowej karty myKiK? 
Tutaj → https://firma.kik.pl/mykik-app możesz pobrać aplikację myKiK. 

Gdzie mogę znaleźć informacje na temat ochrony danych?

Oczywiście ochrona Twoich danych jest dla nas szczególnie ważna. Szczegółowe informacje na temat ochrony danych można znaleźć tutaj → https://www.kik.pl/mykik/polityka-prywatnosci

Gdzie znajdę regulamin/warunki uczestnictwa w programie kart myKiK?

Warunki uczestnictwa w naszym programie kart myKiK można znaleźć tutaj → https://firma.kik.pl/mykik-teilnahmebedingungen

Ponadto możesz otrzymać warunki uczestnictwa myKiK w formie drukowanej w wybranym przez siebie sklepie.
 

Z kim mogę się skontaktować w przypadku pytań, krytyki lub sugestii?

Nasz dział obsługi klienta chętnie pomoże Ci we wszystkich sprawach związanych z naszym programem myKiK. Możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 0048 71 377 44 00, e-mailem pod adresem kontakt@kik.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego → https://firma.kik.pl/kontakt

Gdzie mogę wykorzystać moją kartę myKiK?

Karty myKiK możesz użyć w każdym z naszych sklepów (najbliższy sklep znajdziesz tutaj, → https://firma.kik.pl/znajdz-sklep. Po prostu pokaż swoją kartę myKiK przy kasie za każdym razem, gdy dokonujesz zakupu.

Jak mogę zaktualizować swoje dane osobowe?

Oczywiście chcielibyśmy nadal pozostać z Tobą w kontakcie i bylibyśmy wdzięczni za poinformowanie nas o zmianach. Niezależnie od tego, czy przeprowadzasz się, zmieniasz nazwisko, czy używasz nowego adresu e-mail - skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta: telefonicznie pod numerem 0048 71 377 44 00, pocztą elektroniczną na kontakt@kik.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego → https://firma.kik.pl/kontakt

Masz również możliwość samodzielnej zmiany swoich danych w aplikacji myKiK. Wystarczy się zalogować. W sekcji "Moje dane" możesz w każdej chwili sprawdzić, zmienić lub uzupełnić swoje dane.
 

Dlaczego mój kupon nie został przyjęty?

Jeśli kupon nie mógł zostać zrealizowany, mogą istnieć różne powody:

- Kupon już wygasł
- Kupon został już zrealizowany
- Kupon nie dotyczy wybranych produktów
- Warunki dotyczące realizacji kuponu nie zostały spełnione (np. minimalna wartość zakupu, minimalna liczba artykułów)


Prosimy każdorazowo zwracać uwagę na obowiązujące warunki. Znajdziesz je bezpośrednio na kuponie lub w załączonym do niego piśmie. 

Czy mogę podczas jednych zakupów zrealizować kilka kuponów?

Tak, możesz zrealizować kilka kuponów podczas jednych zakupów.

Co się stanie z moim kuponem, gdy zwrócę artykuły?

Kupon nie zostanie w tym przypadku zwrócony. Jeśli kupiłeś kilka przedmiotów i zwrócisz tylko część z nich, zwrócimy Ci cenę odpowiedniego artykułu lub artykułów pomniejszoną o część kuponu.

Co się stanie z korzyścią lojalnościową po 5. zakupie, jeśli zwrócę poprzedni zakup w całości?

Jak tylko otrzymasz korzyść lojalnościową, możesz ją zrealizować - niezależnie od zwrotu poprzedniego zakupu.

Jeśli nadal jesteś w "trybie zbierania" i zwrócisz cały zakup, zostanie on również usunięty z historii.

Jeśli zwrócisz tylko część zakupionego produktu, zakup będzie nadal wliczany do korzyści lojalnościowych.
 

Dlaczego nie otrzymuję newslettera?

To, że nie otrzymujesz naszego newslettera może mieć kilka przyczyn::

Nie zapisałeś/aś się jeszcze do naszego newslettera. Jeśli chcesz otrzymywać od nas pocztę cyfrową w przyszłości, po prostu wpisz tutaj swój adres e-mail → https://firma.kik.pl/newsletter-subscribe

Możliwe, że podczas rejestracji wprowadzono nieprawidłowy adres e-mail. Sprawdź to i w razie potrzeby popraw adres e-mail na swoim koncie klienta lub skontaktuj się z działem obsługi klienta (telefonicznie lub za pośrednictwem formularza kontaktowego).

A może nasz newsletter trafił do spamu? Zajrzyj tam i przenieś wiadomość e-mail do skrzynki odbiorczej. 

Może się również zdarzyć, że Twoja skrzynka pocztowa jest pełna i newsletter nie może zostać dostarczony. W takim przypadku opróżnij skrzynkę odbiorczą. 

Nie zabrałem/am mojej karty myKiK na zakupy. Czy mogę wprowadzić mój zakup na moją kartę myKiK w późniejszym terminie?

Jeśli masz już kartę myKiK w momencie zakupu, możesz oczywiście dodać swój zakup do swojego konta klienta w ciągu 7 dni. W tym celu należy przesłać zdjęcie paragonu pocztą elektroniczną (kontakt@kik.pl) do naszego działu obsługi klienta, podając swoje imię i nazwisko myKiK datę urodzenia) oraz numer karty Advantage. Zakup zostanie następnie zaksięgowany na Twoim koncie. 
 

Jak mogę wymienić artykuły bez paragonu?

Wszystkie przedmioty zakupione za pomocą karty myKiK mogą być również wymieniane bez paragonu na zwykłych warunkach wymiany. Wszystko, co musisz zrobić, to okazać kartę myKiK i artykuł z etykietą przy kasie. 

Nie dostałem/am kuponu urodzinowego. Dlaczego?

Sprawdź swoje konto klienta, aby upewnić się, że Twój adres e-mail został wprowadzony poprawnie. Aby otrzymać kupon urodzinowy pocztą elektroniczną, upewnij się również, że podałeś nam swoją datę urodzenia i wyraziłeś zgodę na przesyłanie Ci ofert w ten sposób. W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 0048 71 377 44 00, mailowy na adres kontakt@kik.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego → https://firma.kik.pl/kontakt 

Czy moja rodzina i znajomi mogą również korzystać z mojej karty myKiK?

Nie, karta myKiK jest imienna i dlatego nie można jej przekazać innym osobom. Jeśli inny członek rodziny lub przyjaciel chciałby mieć własną kartę myKiK, może ją otrzymać w jednym z naszych sklepów. Alternatywnie można również pobrać aplikację myKiK → https://firma.kik.pl/mykik-app

Czy mogę korzystać z mojej karty myKiK również za granicą?

Nie, karta myKiK jest ważna tylko w Polsce.

Jak zapisać się na newsletter lub zrezygnować z newslettera?

Tutaj → https://firma.kik.pl/newsletter-subscribe możesz zapisać się do newslettera.

Jeśli nie chcesz już go otrzymywać, kliknij link "Anuluj subskrypcję newslettera który znajdziesz na końcu każdego newslettera. Twój adres e-mail zostanie usunięty z listy mailingowej i nie będziesz już otrzymywać od nas poczty cyfrowej.

Jak mogę dowiedzieć się o promocjach?

Jeśli wyraziłeś zgodę na otrzymywanie ofert przez e-mail, będziesz regularnie otrzymywać informacje i kupony z ekskluzywnymi ofertami tylko dla Ciebie. Jeśli jeszcze nie wyraziłeś na to zgody, ale chciałbyś skorzystać ze spersonalizowanych ofert, możesz to zrobić w dowolnym momencie. Oczywiście zgoda może być również odwołana w dowolnym momencie.

Jeśli nie sprzeciwiłeś się aktywnie temu, że możemy skontaktować się z Tobą pocztą, od czasu do czasu będziesz otrzymywać informacje i kupony w ten sposób.

Kupony będziesz otrzymywać regularnie i na specjalne okazje  (np. Twoje urodziny, jeśli podałeś/aś swoją datę urodzin). Rabaty będzie można wykorzystać bezpośrednio przy następnych zakupach.

Jak mogę wziąć udział w ewentualnych konkursach lub grach?

O ewentualnych konkursach lub grach poinformujemy o za pośrednictwem poczty elektronicznej, mediów społecznościowych lub innych kanałów. Warto więc od czasu do czasu zaglądać na nasze kanały i do swojej skrzynki e-mail. 

Czy rejestracja w celu uzyskania karty myKiK coś mnie kosztuje?

Karta myKiK jest bezpłatna i nie wiąże się z żadnymi opłatami.

Jak mogę sprawdzić, które produkty są objęte rabatem?

Po prostu porozmawiaj z naszymi pracownikami w swoim sklepie. Po podaniu numeru karty myKiK z przyjemnością zarezerwujemy dla Ciebie maksymalnie 5 przedmiotów na jeden dzień.
 

W jaki sposób mogę zarezerwować dany artykuł w sklepie?

Po prostu porozmawiaj z naszymi pracownikami w swoim sklepie. Po podaniu numeru karty myKiK z przyjemnością zarezerwujemy dla Ciebie maksymalnie 5 przedmiotów na jeden dzień.
 

Dlaczego mogę zarezerwować artykuły tylko z kartą myKiK? W przeszłości można to było zrobić bez karty...

Chcemy zaoferować naszym klientom najlepszą możliwą obsługę. Możemy to zrobić tylko wtedy, jeśli możemy zagwarantować, że Twoje produkty są naprawdę zarezerwowane dla Ciebie, a jednocześnie nie musimy prosić Cię o żadne dodatkowe dane osobowe.

Co więcej, możliwość odłożenia artykułów to nie jedyna zaleta karty myKiK. Po każdych 5 zakupach otrzymasz 20% zniżki na wybrany artykuł, regularnie będziesz otrzymywać spersonalizowane oferty, będziesz korzystać z wymiany bez paragonu i wiele więcej.

myKiK Strona główna

Newsletter

Zapisz się do Newsletter

Wprowadzamy specjalne oferty, promocje rabatowe i osobiste trendy do Twojego domu.

ZAREJESTRUJ SIĘ BEZPŁATNIE