Jak można złożyć zamówienie?
Gdy już znajdziesz produkt, który chcesz zamówić, po prostu wybierz kolor i rozmiar, a następnie kliknij przycisk "Dodaj do koszyka". Jeśli jesteś już zarejestrowanym klientem, możesz przejść do procesu płatności i wysyłki. Jeśli nie jesteś jeszcze zarejestrowanym klientem, musisz najpierw utworzyć swój profil i zabezpieczyć go osobistym hasłem. Można też zarejestrować się bez osobistego hasła. W takim przypadku użytkownik otrzyma pocztą elektroniczną automatycznie wygenerowane hasło, którego będzie mógł użyć do zalogowania się. W przypadku zwrotu towaru konieczne jest nawet zalogowanie się przy użyciu tego hasła.
W koszyku znajdziesz przegląd wszystkich artykułów, które są aktualnie zaznaczone do zamówienia, a także całkowitą kwotę artykułów. Jeśli wszystko jest w porządku, możesz przejść do kasy i zakończyć proces wysyłki i płatności. Po złożeniu zamówienia otrzymasz pocztą elektroniczną potwierdzenie zamówienia z numerem zamówienia. Jeśli wybrałeś metodę płatności "płatność z góry", znajdziesz tam również dane przelewu, na który należy przelać należną kwotę.
Gdy tylko towar opuści nasz magazyn, wyślemy Ci potwierdzenie wysyłki pocztą elektroniczną. Znajduje się tam również numer przesyłki, za pomocą którego można śledzić status wysyłki paczki przez DHL. Aktualny stan zamówienia można sprawdzić w dowolnym momencie na swoim koncie klienta.
Jako usługę specjalną oferujemy również przyjmowanie zamówień telefonicznych. W tym przypadku możliwa jest tylko metoda płatności przedpłata. Jeśli chcesz złożyć zamówienie przez telefon, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i podaj swój adres e-mail.
Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienia?
Niestety, nie ma możliwości zmiany lub anulowania zamówienia.
Czy zamówienie złożone online może zostać dostarczone do sklepu?
Dzięki naszej usłudze Zamów & Odbierz możesz zamówić dostawę do swojego ulubionego sklepu za jedyne 7,99 zł.
Czy jest określona minimalna wartość zamówienia?
Nie określamy minimalnej wartości zamówienia. W przypadku usługi Click & Collect minimalna wartość zamówienia wynosi jednak 99,00 zł
Jak długo trwa dostawa?
Aby zagwarantować jak najsprawniejszy proces dostawy, współpracujemy z firmą DHL jako naszym partnerem w zakresie wysyłki. Dostawa trwa zazwyczaj od 2 do 5 dni roboczych.
W przypadku spedycji towarów termin dostawy zostanie uzgodniony z Państwem telefonicznie przez firmę spedycyjną Kühne und Nagel. W tym celu konieczne jest podanie numeru telefonu podczas składania zamówienia. Dostawa trwa zazwyczaj od 2 do 5 dni roboczych.
Ile wynoszą koszty wysyłki?
W przypadku zamówienia na dostawę do domu obowiązuje standardowa opłata za dostawę w wysokości 9,99 zł. Za dostawę do jednego z naszych sklepów pobierana jest opłata w wysokości 7,99 zł.
Czy zamówienie może zostać dostarczone również za granicę?
Niestety, dostawa poza granice Polski nie jest możliwa. Towary od klientów nie mieszkających w Polsce mogą być dostarczane wyłącznie do sklepu KiK znajdującego się w Polsce. Ceny nie obejmują wszelkich ceł, opłat celnych, podatków od sprzedaży importowej i/lub innych opłat i kosztów. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za prawidłową odprawę celną produktów i wynikające z niej koszty.
Otrzymałem uszkodzony/nieprawidłowy/niekompletny produkt. Co mogę zrobić?
Pomimo zachowania środków ostrożności, przesyłki mogą zostać dostarczone uszkodzone, niekompletne, a nawet mogą zostać dostarczone niewłaściwe. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, który w każdej chwili chętnie udzieli pomocy.
Czy mogę wymienić produkty?
Bezpośrednia wymiana towarów jest niestety niemożliwa. Zawsze może się zdarzyć, że wolałbyś zamówić sweter w innym kolorze lub że dżinsy są o jeden rozmiar za duże. W takim przypadku możesz zwrócić towar do wybranego przez siebie sklepu, korzystając z załączonego do przesyłki formularza zwrotu. W tym samym czasie możesz złożyć kolejne zamówienie z wybranymi artykułami.
Jak mogę zwrócić produkt?
Zwrotu można dokonać w zakładce "Mój profil" w ciągu 30 dni od otrzymania towaru.
1. Zaloguj się do Mojego profilu.
2. Wybierz zamówienie, które ma zostać zwrócone.
3. Kliknij przycisk Nowy zwrot.
4. Wybierz pozycje z odpowiednim powodem zwrotu.
5. Następnie przejdź do zakładki Utwórz zwrot.
6. Wybierz:
1.) Wygodnie zwróć do sklepu.
2.) Wydrukuj formularz zwrotu - otworzy się dokument PDF.
Przy zwrocie do sklepu:
Wydrukuj kartę zwrotu do sklepu.
Następnie możesz zwrócić artykuł do wybranego sklepu stacjonarnego.
Możliwość bezpłatnego zwrotu za pośrednictwem firmy DHL:
Na pierwszej stronie znajduje się karta zwrotu, którą należy dołączyć do przesyłki. Na ostatniej stronie znajduje się etykieta zwrotna DHL. Wytnij ją i przyklej na zewnętrznej stronie paczki, tak aby była dobrze widoczna. Aby umożliwić nam jak najszybsze rozpatrzenie zwrotu, prosimy o przesłanie zwrotu wyłącznie za pośrednictwem firmy DHL i dołączenie dokumentów zwrotu. Należy pamiętać o dołączeniu etykiety zwrotnej DHL. Jeśli Użytkownik zdecyduje się na skorzystanie z usług innego przewoźnika w celu zwrotu towarów, KiK nie pokryje poniesionych kosztów wysyłki. Nie są to wymogi obowiązkowe dla skutecznego skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy. Więcej informacji można znaleźć w części Prawo do odstąpienia od umowy.
Kupiłem artykuł przez Internet i chcę go zwrócić do sklepu. Jak to działa?
W takim przypadku potrzebny będzie formularz zwrotu do sklepu, który został dołączony do przesyłki. Użyj go, aby udać się do wybranego sklepu stacjonarnego i zwrócić produkty z zamówienia, których nie chcesz zatrzymać.
Nie możesz znaleźć karty zwrotu? Nie martw się! Możesz go wydrukować w sekcji "Mój profil" w ciągu 30 dni od otrzymania towaru.
Postępuj w następujący sposób:
1. Zaloguj się do Mojego profilu.
2. Wybierz zamówienie, które ma zostać zwrócone.
3. Kliknij przycisk Nowy zwrot.
4. Wybierz pozycje z odpowiednim powodem zwrotu.
5. Następnie przejdź do zakładki Utwórz zwrot.
6. Wybierz opcję Zwrot do oddziału.
7. Wydrukuj kartę zwrotu ze sklepu. Jeśli upłynął już 14-dniowy okres na anulowanie zamówienia, najlepiej skontaktować się bezpośrednio z naszym działem obsługi klienta. Chętnie pomogą i wyjaśnią co dalej.
W jaki sposób zostaną mi zwrócone pieniądze, jeśli zwróciłem towar do oddziału?
Kupiłem produkt przez Internet i chciałbym go zwrócić pocztą. Jak to zrobić?
W ciągu 30 dni od otrzymania towaru możesz dokonać zwrotu w zakładce Mój profil.
1. Zaloguj się do Mojego profilu.
2. Wybierz zamówienie, które ma zostać zwrócone.
3. Kliknij przycisk "Nowy zwrot".
4. Wybierz pozycje z odpowiednim powodem zwrotu.
5. Następnie przejdź do zakładki "Utwórz zwrot".
6. Wybierz.
Na pierwszej stronie znajduje się karta zwrotu, którą należy dołączyć do przesyłki. Na ostatniej stronie znajduje się etykieta zwrotna DHL. Wytnij ją i przyklej na zewnętrznej stronie paczki, tak aby była dobrze widoczna. Prosimy o przesyłanie zwrotów wyłącznie za pośrednictwem firmy DHL (bezpłatnie) i dołączenie dokumentów zwrotu, abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć zwrot. Należy pamiętać o dołączeniu etykiety zwrotnej DHL. Jeśli Użytkownik zdecyduje się na skorzystanie z usług innego przewoźnika w celu zwrotu towarów, KiK nie pokryje poniesionych kosztów wysyłki. Nie są to wymogi obowiązkowe dla skutecznego skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy.
Więcej informacji można znaleźć w części Prawo do odstąpienia od umowy.
Uwaga: Nie dotyczy to produktów zakupionych z dostawą do sklepu. Dostarczone produkty w ramach usługi Zamów & Odbierz można zwrócić tylko w wybranym sklepie. W takim przypadku nie jest możliwa wysyłka zwrotna.
Czy mogę zwrócić kilka zamówień razem?
Jeśli chcesz zwrócić produkty z kilku zamówień, nie stanowi to oczywiście problemu. Należy jednak pamiętać o dołączeniu do każdego zamówienia odpowiedniego formularza zwrotu. Jeśli zwracasz towary z trzech zamówień, w paczce muszą znajdować się również trzy formularze zwrotu.
Jak wysokie są koszty zwrotu?
W przypadku zwrotu towaru nie ponosisz żadnych kosztów, my pokrywamy opłaty. Należy jednak koniecznie umieścić wydrukowany list przewozowy w paczce i nakleić na nim etykietę DHL w taki sposób, aby była dobrze widoczna. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z usług innego przewoźnika w celu zwrotu towarów, KiK nie pokryje kosztów wysyłki. Możesz również zwrócić towar wraz z dowodem zakupu do wybranego przez siebie sklepu, co oczywiście jest dla Ciebie bezpłatne.
Chciałbym zwrócić towary, które zostały dostarczone przez kuriera. Co muszę zrobić?
Do przesyłki są potrzebne dokumenty zwrotu. Najlepiej wejść na swoje konto klienta, wybrać zamówienie, którego zwrot dotyczy i kliknąć „Utwórz zwrot” po wybraniu produktów, których nie chcesz zatrzymać. Wybranie opcji „Pobierz etykietę zwrotu” spowoduje pobranie dokumentów potrzebnych do odesłania zamówienia do naszego magazynu zwrotów.
Po wydrukowaniu dokumentów, należy formularz zwrotu umieścić w paczce a etykietę DHL przykleić w widocznym miejscu. Tak przygotowaną paczkę można przekazać za pomocą najbliższego Punktu Obsługi Paczki DHL. Są to m.in. wszystkie POP-y DHL, Sklepy: Żabka, Inmedio, Lewiatan, Kaufland, Stokrotka oraz stacje Shell. Wysyłka zwrotna przez naszą firmę kurierską jest dla Ciebie bezpłatna. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z usług innego przewoźnika w celu zwrotu towarów, KiK nie pokryje kosztów wysyłki.
Czy zamówienie może zostać dostarczone również za granicę?
Niestety, dostawa poza granice Polski nie jest możliwa. Towary od klientów nie mieszkających w Polsce mogą być dostarczane wyłącznie do sklepu KiK znajdującego się w Polsce. Ceny nie obejmują wszelkich ceł, opłat celnych, podatków od sprzedaży importowej i/lub innych opłat i kosztów. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za prawidłową odprawę celną produktów i wynikające z niej koszty.
Jak długo mogę zwracać zamówienia online?
Zamówienia online można zwracać przez 30 dni.
Wprowadzamy specjalne oferty, promocje rabatowe i osobiste trendy do Twojego domu.